11 mars 2012

Har haft en lugn och skön morgon. Sov tills jag vaknade av mig själv, vid halv åtta. Men låg kvar i sängen och drog mig ett tag innan det blev en stor frukost framför tvn! :) Har även hunnit med att rensa skåpen i badrummet vilket var behövligt. Så nu har jag slängt massa skit. :) Nu blir det lite skidåkning på tvn och sen ska jag ta dagen som den kommer. Kanske en sväng på stan?! :)

Tycker förresten att Topcats var grymma igår och att dom fick en ganska bra placering ändå! Tyckte fel låt vann också.. Om inte Topcats vann tyckte jag att Molly skulle vunnit, men men.

Ha en fin dag! Bjuder på en bild på gårdagens middag, nachotallrik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0