HELG!!!

Igår var jag ledig och gjorde precis sånt man ska göra på lediga dagar. Sov länge, åt god frukost, fixade lite hemma, fikade på stan med mina fina flickor, sov igen när jag kom hem, åt god köttfärspaj och sen lite tv innan jag la mig i sängen och sov igen!

Vet inte riktigt vad mitt stora behov av sömn beror på. Men jag tror att jag slappnar av nu när jag är lite mer ledig! :)

Idag började jag dagen med en riktig dunderfrukost innan jag och Martin körde ett tabata-pass här hemma. Haha, det är riktigt roligt och hur enkelt som helst att köra hemma. Ladda bara hem appen så går det jättelätt :) Om nån som läser här inte vet vad tabata är så kan jag berätta det. Välj ut ett antal övningar. Typ armhävningar, nån magövning, utfallssteg osv. 6 övningar tar cirka en halvtimme att göra. Sedan kör man övningen 20 sek, vila 10 sek, kör 20 sek osv. Så kör man åtta gånger innan man byter övning. Och appen håller alltså tiden åt dig och håller reda på hur många gånger du kört! Jobbig och rolig träning! :)

Klockan ett hade jag och min grupp redovisning av vårt arbete och det gick bra! Skönt att ha det gjort, NU ÄR DET HELG! Snart ska jag och Martin hem till svärföräldrarna och imorgon vidare till Holmenkollen för att se världscupen i längdskidor! Så håll ögonen öppna ifall ni tittar ;)

Ha en fin helg allihopa! :) puss!

En liten bild på min "lilla" frukost. En ciabatta, havregrynsgröt gjord på mjölk och färskpressad apelsinjuice. (Orkade dock inte äta upp allt, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0