Lördagskvällen

Efter hockeyn igår åkte jag och Johanna till Maria där det var massa folk, klasskompisar och några kompisar till dom. Hade en riktigt rolig kväll som slutade på citygrillen, efter Guldapan och röda rummet! :)

Morgonen idag var inte lika rolig tyvärr. Jag och Johanna hade planerat ett bodypumppass klockan 11, men det var bara att glömma, haha! Så du fick rätt Lisa, grattis! ;) Men istället för träning cyklade jag med Martin till universitetet i det underbara vädret, där han skulle spela innebandy. Sen tog jag mig en tur till Johanna för kaffe och glass på hennes balle i solen, underbart!

Resten av dagen och kvällen blir slapp, ska köpa lite godis tills ikväll! Det är jag värd efter denna effektiva dag, hihi :)

En bild från Cypern i somras, sooool! <3


Kommentarer
Postat av: johanna

åååh brun! ;D hoppas vi blir lika bruna efter vår stund i solen idag ;)

2012-03-18 @ 17:59:14
Postat av: Lina

Jag blev nästan lika brun iaf ;)

2012-03-19 @ 14:48:13
Postat av: Lisa

Haha yes ;)

2012-03-20 @ 17:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0