Tillbaka i Karlstad!

Sitter och tittar på finalen i Sveriges mästerkock. Vet inte vem jag hejar på, för min favorit var Ubbe, men han åkte ju ut förra gången!

Idag sprang jag och mamma runt vassjön och vi är så stolta över oss själva! Hihi. Nio km, men ganska backigt så det känns bra att orka hela! Nu ska jag vila lite från löpningen några dagar och kanske köra lite gym istället!

Var även förbi nya Coop extra-affären i Torsby som hade invigning idag! Så fint och fräscht! :)

När jag kom tillbaka till stan gick jag direkt till Waynes och mötte upp mina vänner för en fika (jag åt lite middag för jag hann inte äta innan tåget gick), mysigt att se dom igen! Jag har ju varit i Torsby så jag hade inte sett dom sen förra veckan. :)

Nu sitter jag här i soffan och myser i min zippis! Längtar tills imorgon när Martin kommer hem <3

Min lasange som jag åt på Waynes. Var så hungrig så jag råkade äta lite innan jag tog bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0