Trött och go!

Ligger i soffan efter ett box-pass med Julia. Är trött och go i kroppen, underbart!

Hade en jättemysig kväll igår med Ida och mina systrar. Det blir så speciellt med kompisar som man har haft sen barnsben. Jag märker det mer och mer ju äldre jag blir. Man behöver inte höras varje dag men ändå är det som vanligt när man ses, det är så skönt! Jag märker även vilka vänner som är riktiga vänner, även om dom är utspridda i hela Sverige och även utanför Sverige. Det jag försöker säga är att jag är väldigt glad att jag har mina barndomsvänner! Ni är så bra :)

Här får ni en bild på mina fina blommor som jag köpte på Ikea när jag och Maria var där i tisdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0