Sittning!

Åh, jag hade en sååå bra kväll igår. Mexika (min studentförening) har 10-års jubileum iår och det firades med en sittning där studenter, lärare, gamla studenter och företag var inbjudna. Kvällen bjöd på mingel, trerättersmiddag, tal, underhållning från ståuppkomikern Kristoffer Appelqvist och tillsist dans på dansgolvet.

De som hade fixat den här kvällen har verkligen gjort ett grymt jobb!

Jag fick sitta tillsammans med mina bästa tjejer och dessutom Ulf och Linda, som jobbar som rekryterare på huvudkontoret på fastighetsbyrån, under middagen. Det var riktigt trevligt och maten var kanon!

Det roliga var att jag inte alls hade några förväntningar på den här kvällen och sen blev det den bästa sittningen någonsin! En riktig kanonkväll :)

Lite bilder från kvällen (hade bara iphonen och ljuset var dåligt så det blir bara några dåliga bilder, men bättre än inget alls kanske!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0